Samouczek - Podstawowe informacje
Strona 1 z 1
Samouczek - Podstawowe informacje
Postaram się tu zawrzeć wszystkie ważne informacje które przydadzą wam się podczas sesji.
Jako uczniowie akademii będziecie uczęszczać na różne zajęcia od umiejętności fechtunku poprzez strzelanie kończąc na magii i eliksirach. Zajęcia będą się odbywać zazwyczaj w w 4 klasach oznaczonych kolejno od A do D.
Zajęcia to dobry sposób na poznanie informacji o stworzeniach zamieszkujących Avalon a także o umiejętnościach - większość bazowych umiejętności wyniesiecie z zajęć . Reszta zostanie wam przydzielana na podstawie osiągnięć i statystyk.
Z każdego przedmiotu będzie przeprowadzony test by sprawdzić jak uważnie słuchacie i jak szybko się uczycie.
Każde zajęcia będzie prowadził inny NPC a więc system oceniania także się zmieni.
NPC będzie zadawał wam różne zagadki - osoba która zdoła na nią odpowiedzieć ma szansę na zwiększenie np. Punktów Inteligencji , tak samo będzie w przypadku np. zajęć z szermierki - osoby które poprawnie będą wykonywać ćwiczenia szybciej zdobędą punkty siły oraz zręczności.
Co do kolejności odpowiedzi na zajęciach . Jeśli NPC nie wybierze danej osoby do udzielenia odpowiedzi - każdy z was może odpowiedzieć jeśli jednak zostanie wybrana osoba - To tylko w przypadku Jej błędnej odpowiedzi szansę otrzymuje reszta uczniów.
Np.
"NPC z klasy A : Pytanie " Co różni goblina od gnoma " Na pytanie udzieli mi odpowiedzi uczennica Akira
Wtedy liczy się tylko odpowiedź Tej jednej osoby - chyba że odpowie źle wtedy odpisuje reszta uczniów.
W przypadku gdy pytanie tyczy się całej klasy będzie ono wyglądało mniej więcej tak
NPC z Klasy A : Proszę was odpowiedzcie mi czym różni się Gnom od Goblina
Wówczas odpowiadać może każdy "
W tej grze prowadzić będziemy walki w trybie turowym - Co to oznacza ?
Oznacza to , że podczas walki mamy dwa etapy I to ruch graczy drugi to ruch przeciwnika.
Załóżmy że nasza drużyna składa się z 5 osób. Grupa przeciwnika składa się z 2 potworów.
" Rozpoczyna drużyna graczy.
Gracz I " Rzuca zaklęcie "
Gracz II " Szarżuje z tarczą"
Gracz III " Strzela z pistoletu"
Gracz IV " Skrada się od tyłu"
Gracz V " Przygotowuje się do leczenia"
Tura drużyny graczy kończy się na V zawodniku i system przechodzi do II etapu czyli Tury przeciwnika.
" Potwór A rzuca się na gracza II uderzając w tarczę
Potwór B unika strzału od gracza III i rzuca w niego kamieniem
I ponownie przechodzimy do I Etapu czyli ruchu graczy i tak aż do wykończenia danego stwora bądź ucieczki"
Po każdej zakończonej walce - niezależnie od tego czy zostanie wygrana czy przegrana - Na Terenie Akademii żadno z was nie może zginąć . Inaczej wygląda to po wyruszeniu w świat ale o tym po tym.
Po każdej walce w zależności od tego jak kreatywni jesteście podczas walk czy np. obserwując przeciwnika macie szansę na zadanie mu obrażeń krytycznych w czułe punkty. W zależności od tych czynników dostajecie punkty doświadczenia oraz punkty statystyk. Punkty doświadczenia zależą od kreatywności Punkty statystyk zależą od kreatywności i preferencji czyli jak w danej walce walczyliście czy mieczem czy pistoletem czy łukiem czy magią etc.
Czyli to jak silna jest twoja postać w głównej mierzę zależy od tego jak kreatywna jest dana osoba Oczywiście dodatkowo można otrzymać punkty za pracę zespołową czy za wykonywane ataki zespołowe.
Tak jak już wcześniej pisałem statystyki można rozwijać podczas walki ale także i poprzez wykonywanie zadań czy czytanie książek. Wykonywanie ćwiczeń fizycznych czy ćwiczenia na strzelnicy. Sposobów jest mnóstwo.
Jeśli natomiast chodzi o umiejętności specjalne bohaterów - kończąc akademię otrzymacie pakiet podstawowych zdolności czyli walka bronią białą oraz dystansową podstawowe zaklęcia oraz podstawowa alchemia.
Po opuszczeniu Akademii będziecie częściej napotykać się na różne stwory - które mogą losowo nosić przy sobie księgi umiejętności.
Z Księgi takiej w zależności od jej rzadkości - mogą uczyć się całe drużyny jednak w przypadku ksiąg o statusie epickim etc. Skorzystać z niej może tylko jedna osoba.
Drugim sposobem na zdobywanie umiejętności jest wykonywanie zadań od trenerów których losowo będziecie spotykać na swoich drogach.
Misje te jednak nie należą do łatwych i zazwyczaj potrzeba pełnej drużyny do ukończenia takiego zadania.
Poza umiejętnościami wykonywanie misji pomaga zdobyć lepszy ekwipunek oraz pieniądze a także i doświadczenie.
Umiejętności także będą rozdawane losowo podczas walk dla osób z największą kreatywnością.
Gdy któraś z drużyn będzie zgrana na tyle by iść na silniejszego stwora < typu smok czy archon > Mogą zdobyć rzadkie umiejętności nie tylko za pokonanie takiego potwora ale także za dobrą grę zespołową.
System walk między graczamiJeśli chodzi o załatwianie porachunków między graczami - często zdarzają się różnicę zdań.
Z pomocą przyjdzie magiczna arena na której owe pojedynki będa się odbywały.
Nie są to jednak pojedynki na śmierć i życie jednak na przegranego może być nałożona jakaś kara.
Jeśli chodzi o to jak walczy się na takim turnieju - wygląda to podobnie jak w walcę z potworem
System turowy jeden post to jeden ruch - nie liczy się edycja następnie ruch drugiej osoby i znowu od pierwszego gracza.
Osoby które będą pisać post pod postem będą banowane.
Podstawowe skille dostaniecie po ukończeniu akademii - czyli każdy dostanie zestaw
Umiejętności walki bronią białą i zasięgową
Podstawowe zaklęcia oraz alchemia
W dalszej rozgrywce umiejętności będą wam przyznawane poprzez misje bądź trenerów ale także a może w głównej mierzę
Dzięki wam - to znaczy jeśli podczas walki wpadniesz na ciekawy pomysł jak wykorzystać swoje umiejętności - może to zaoowocować dostaniem właśnie takiego skilla Jeśli np. Ktoś kto włada wodą i powietrzem obniży temperaturę i woda zamieni się w lód w ten czas właśnie taki skill może dostać.
Wszystko zależy od waszej kreatywności.
StatystkiSiła - zwiększa obrażenia zadawane przez broń białą i pozwala na noszenie cięższych broni.
Zręczność - Zwiększa obrażenia zadawane przez broń zasięgową oraz celność i szybkość posługiwania się daną bronią.
Inteligencja - Zwiększa obrażenia zadawane przez magię a także pozwala na używanie zaklęć wyższego poziomu.
Wiedza - Zwiększa poziom energii magicznej
Żywotność - Zwiększa waszą wytrzymałość na obrażenia oraz ogólną kondycje.
Resztę informacji będę wam podawał w trakcie rozgrywki
System Zajęć
Jako uczniowie akademii będziecie uczęszczać na różne zajęcia od umiejętności fechtunku poprzez strzelanie kończąc na magii i eliksirach. Zajęcia będą się odbywać zazwyczaj w w 4 klasach oznaczonych kolejno od A do D.
Zajęcia to dobry sposób na poznanie informacji o stworzeniach zamieszkujących Avalon a także o umiejętnościach - większość bazowych umiejętności wyniesiecie z zajęć . Reszta zostanie wam przydzielana na podstawie osiągnięć i statystyk.
Z każdego przedmiotu będzie przeprowadzony test by sprawdzić jak uważnie słuchacie i jak szybko się uczycie.
Każde zajęcia będzie prowadził inny NPC a więc system oceniania także się zmieni.
NPC będzie zadawał wam różne zagadki - osoba która zdoła na nią odpowiedzieć ma szansę na zwiększenie np. Punktów Inteligencji , tak samo będzie w przypadku np. zajęć z szermierki - osoby które poprawnie będą wykonywać ćwiczenia szybciej zdobędą punkty siły oraz zręczności.
Co do kolejności odpowiedzi na zajęciach . Jeśli NPC nie wybierze danej osoby do udzielenia odpowiedzi - każdy z was może odpowiedzieć jeśli jednak zostanie wybrana osoba - To tylko w przypadku Jej błędnej odpowiedzi szansę otrzymuje reszta uczniów.
Np.
"NPC z klasy A : Pytanie " Co różni goblina od gnoma " Na pytanie udzieli mi odpowiedzi uczennica Akira
Wtedy liczy się tylko odpowiedź Tej jednej osoby - chyba że odpowie źle wtedy odpisuje reszta uczniów.
W przypadku gdy pytanie tyczy się całej klasy będzie ono wyglądało mniej więcej tak
NPC z Klasy A : Proszę was odpowiedzcie mi czym różni się Gnom od Goblina
Wówczas odpowiadać może każdy "
System Walki
W tej grze prowadzić będziemy walki w trybie turowym - Co to oznacza ?
Oznacza to , że podczas walki mamy dwa etapy I to ruch graczy drugi to ruch przeciwnika.
Załóżmy że nasza drużyna składa się z 5 osób. Grupa przeciwnika składa się z 2 potworów.
" Rozpoczyna drużyna graczy.
Gracz I " Rzuca zaklęcie "
Gracz II " Szarżuje z tarczą"
Gracz III " Strzela z pistoletu"
Gracz IV " Skrada się od tyłu"
Gracz V " Przygotowuje się do leczenia"
Tura drużyny graczy kończy się na V zawodniku i system przechodzi do II etapu czyli Tury przeciwnika.
" Potwór A rzuca się na gracza II uderzając w tarczę
Potwór B unika strzału od gracza III i rzuca w niego kamieniem
I ponownie przechodzimy do I Etapu czyli ruchu graczy i tak aż do wykończenia danego stwora bądź ucieczki"
Po każdej zakończonej walce - niezależnie od tego czy zostanie wygrana czy przegrana - Na Terenie Akademii żadno z was nie może zginąć . Inaczej wygląda to po wyruszeniu w świat ale o tym po tym.
Po każdej walce w zależności od tego jak kreatywni jesteście podczas walk czy np. obserwując przeciwnika macie szansę na zadanie mu obrażeń krytycznych w czułe punkty. W zależności od tych czynników dostajecie punkty doświadczenia oraz punkty statystyk. Punkty doświadczenia zależą od kreatywności Punkty statystyk zależą od kreatywności i preferencji czyli jak w danej walce walczyliście czy mieczem czy pistoletem czy łukiem czy magią etc.
Czyli to jak silna jest twoja postać w głównej mierzę zależy od tego jak kreatywna jest dana osoba Oczywiście dodatkowo można otrzymać punkty za pracę zespołową czy za wykonywane ataki zespołowe.
System rozwoju postaci
Tak jak już wcześniej pisałem statystyki można rozwijać podczas walki ale także i poprzez wykonywanie zadań czy czytanie książek. Wykonywanie ćwiczeń fizycznych czy ćwiczenia na strzelnicy. Sposobów jest mnóstwo.
Jeśli natomiast chodzi o umiejętności specjalne bohaterów - kończąc akademię otrzymacie pakiet podstawowych zdolności czyli walka bronią białą oraz dystansową podstawowe zaklęcia oraz podstawowa alchemia.
Po opuszczeniu Akademii będziecie częściej napotykać się na różne stwory - które mogą losowo nosić przy sobie księgi umiejętności.
Z Księgi takiej w zależności od jej rzadkości - mogą uczyć się całe drużyny jednak w przypadku ksiąg o statusie epickim etc. Skorzystać z niej może tylko jedna osoba.
Drugim sposobem na zdobywanie umiejętności jest wykonywanie zadań od trenerów których losowo będziecie spotykać na swoich drogach.
Misje te jednak nie należą do łatwych i zazwyczaj potrzeba pełnej drużyny do ukończenia takiego zadania.
Poza umiejętnościami wykonywanie misji pomaga zdobyć lepszy ekwipunek oraz pieniądze a także i doświadczenie.
Umiejętności także będą rozdawane losowo podczas walk dla osób z największą kreatywnością.
Gdy któraś z drużyn będzie zgrana na tyle by iść na silniejszego stwora < typu smok czy archon > Mogą zdobyć rzadkie umiejętności nie tylko za pokonanie takiego potwora ale także za dobrą grę zespołową.
System walk między graczami
Z pomocą przyjdzie magiczna arena na której owe pojedynki będa się odbywały.
Nie są to jednak pojedynki na śmierć i życie jednak na przegranego może być nałożona jakaś kara.
Jeśli chodzi o to jak walczy się na takim turnieju - wygląda to podobnie jak w walcę z potworem
System turowy jeden post to jeden ruch - nie liczy się edycja następnie ruch drugiej osoby i znowu od pierwszego gracza.
Osoby które będą pisać post pod postem będą banowane.
System umiejętności
Kilka osób pytało się jak to będzie z umiejętnościami postaci. Podstawowe skille dostaniecie po ukończeniu akademii - czyli każdy dostanie zestaw
Umiejętności walki bronią białą i zasięgową
Podstawowe zaklęcia oraz alchemia
W dalszej rozgrywce umiejętności będą wam przyznawane poprzez misje bądź trenerów ale także a może w głównej mierzę
Dzięki wam - to znaczy jeśli podczas walki wpadniesz na ciekawy pomysł jak wykorzystać swoje umiejętności - może to zaoowocować dostaniem właśnie takiego skilla Jeśli np. Ktoś kto włada wodą i powietrzem obniży temperaturę i woda zamieni się w lód w ten czas właśnie taki skill może dostać.
Wszystko zależy od waszej kreatywności.
Statystki
Zręczność - Zwiększa obrażenia zadawane przez broń zasięgową oraz celność i szybkość posługiwania się daną bronią.
Inteligencja - Zwiększa obrażenia zadawane przez magię a także pozwala na używanie zaklęć wyższego poziomu.
Wiedza - Zwiększa poziom energii magicznej
Żywotność - Zwiększa waszą wytrzymałość na obrażenia oraz ogólną kondycje.
Resztę informacji będę wam podawał w trakcie rozgrywki
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|